donderdag 15 december 2011

overdracht

Goed gepland ja, vrijdag 2 december is de overdracht van ons huis en juist in die week moet ik van maandagmiddag t/m woensdagmiddag voor werk naar Wenen in verband met een sales conferentie.

Al onze spullen zijn inmiddels of in dozen opgeslagen voor transport naar Portugal of naar ons tijdelijke huis gebracht. De jongens hebben ook alles verdeeld, uit elkaar geschroefd en elders gebracht dus het loopt gesmeerd. Alleen, realiseer ik me ineens, ik heb nog helemaal geen afscheid genomen, niet van het huis, niet van ons bed (laatste nacht in ons eigen bed heb ik dus eigenlijk al gehad) en niet van het samenwonen met mijn zoon.  Hij studeert en gaat bij zijn vader wonen, ook al is hij bijna 19, het is toch wel heel wat! Slik.

Uiteindelijk hebben we besloten de woensdagavond met zijn vieren uit eten te gaan en toch nog een nachtje 'samen' in ons huis te slapen. Alles afsluiten op een goede manier is waarschijnlijk wel beter. Ik ga ervan genieten! 

1 opmerking:

  1. Inmiddels al weer zoveel nachten in jullie tijdelijke onderkomen ... nog heel eventjes en dan afscheid van NL, niet helemaal natuurlijk maar het wonen wel ...

    Sterkte, het zal nog best een weekje van afscheid nemen zijn!

    Liefs, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen